Veiksmīga Global Portal ieviešana un tā ietekme uz mūsu darbu

Mēs nepārtraukti attīstāmies, lai nodrošinātu augstākās kvalitātes pakalpojumus un uzlabotu sadarbību gan ar vietējiem, gan starptautiskiem klientiem. Mēs ticam, ka tehnoloģiju risinājumi var būtiski uzlabot mūsu ikdienas darbu, un viens no lielākajiem ieguvumiem šajā jomā ir Global Portal – droša, mākonī balstīta platforma, kas atvieglo datu apmaiņu, uzlabo komunikāciju un veicina efektivitāti visos mūsu projektos.

Šīs platformas ieviešana un aktīva izmantošana ir būtiski mainījusi mūsu darba procesus, un šobrīd tā ir neatņemama mūsu darbības sastāvdaļa. Par Global Portal plašo pielietojumu BDO Latvijā stāsta mūsu tehnoloģiju direktors Sīmanis Broks, kurš ir bijis galvenais virzītājspēks tās ieviešanā un attīstībā.


Global Portal: No izvēles iespējas līdz ikdienas nepieciešamībai

BDO Latvija pirmo reizi sāka izmantot Global Portal jau 2018. gadā. Sākotnēji tā bija kā papildus iespēja, taču nebija plaši lietota komandas vidū. Viss mainījās, kad par tehnoloģiju direktoru kļuva Sīmanis Broks un platformā tika ieviests Exchange Next Gen – uzlabota versija, kas nodrošina vēl ērtāku un efektīvāku lietošanu.

Pateicoties šīm izmaiņām, Global Portal kļuva par obligātu rīku mūsu ikdienas darbā, un šobrīd vairāk nekā 60 mūsu profesionāļu to izmanto, lai:

  • Efektīvi organizētu grupu auditus un starptautiskās sadarbības projektus;
  • Apkalpotu vairāk nekā 200 vietējos klientus dažādās nozarēs;
  • Nodrošinātu sadarbību ar vairāk nekā 1 000 lietotājiem visā BDO tīklā.

Šis digitālais risinājums palīdz nodrošināt augstu darba kvalitāti un organizētību, kas ir īpaši svarīgi lielos un ilgtermiņa projektos.


Drošība un uzticamība – galvenās Global Portal priekšrocības

Viens no galvenajiem iemesliem, kāpēc BDO Latvija izvēlas Global Portal, ir datu drošība. Mūsdienu digitālajā vidē, kur drošības prasības nepārtraukti pieaug, klienti, īpaši bankas un finanšu institūcijas, ļoti augstu vērtē, ka:

  • Global Portal ir ISO sertificēts, nodrošinot augstākos datu drošības standartus;
  • Klienti var precīzi iestatīt piekļuves tiesības, piemēram, lai nodrošinātu sensitīvas informācijas, piemēram, algu datu, aizsardzību;
  • Platformas recertifikācija garantē atbilstību jaunākajām prasībām, padarot to par drošāku alternatīvu salīdzinājumā ar citām firmu sistēmām.

Arvien vairāk klientu atzīst, ka Global Portal risinājumi ir modernāki un ērtāki nekā citu uzņēmumu piedāvātās platformas.


Global Portal dažādās BDO Latvija pakalpojumu līnijās

Lai gan Global Portal ir universāls rīks, dažādas BDO pakalpojumu līnijas to izmanto atšķirīgi:

Audit

  • Exchange Next Gen ir lieliski piemērots lieliem un ilgstošiem audita projektiem, kuros iesaistīti vairāki komandas locekļi un uzdevumi.
  • Pat mazākos auditos mūsu auditoriem tas sniedz lielāku organizētību un iespēju skaidri sadalīt uzdevumus.

BSO (Biznesa pakalpojumi un ārpakalpojumu grāmatvedība)

  • BSO komanda izmanto Global Portal dokumentu sadaļu, lai organizētu un pārvaldītu klientu informāciju.

TAX (Nodokļu konsultācijas)

  • Tā kā nodokļu projekti parasti ir īsāki un koncentrējas uz ātru piegādi, Global Portal funkcionalitāte ne vienmēr ir nepieciešama.
  • Tomēr, ilgtermiņa nodokļu projektos platforma nodrošina labāku komunikāciju ar klientiem un dokumentu apmaiņu.

Kā mēs nodrošinām atbalstu un apmācības?

Lai nodrošinātu labāku klientu pieredzi, BDO Latvija pārvalda tehnisko atbalstu iekšēji – katrā projektā atbildīgie vadītāji nodrošina, ka klienti saņem tūlītēju palīdzību un skaidras instrukcijas.

  • Lielākā daļa klientu problēmu rodas onboarding procesā, kad netiek izlasīti e-pasti vai tie nonāk surogātpasta mapē.
  • Lai šo procesu uzlabotu, mēs izmantojam praktiskus risinājumus, piemēram, automātisku e-pastu pārsūtīšanu, lai nodrošinātu, ka visi saņem nepieciešamos piekļuves datus.

Tāpat mēs regulāri organizējam apmācības un dokumentācijas uzlabojumus, lai mūsu komanda un klienti varētu maksimāli efektīvi izmantot Global Portal iespējas.


Sīmanis Broks: Global Portal ieviešanas pieredze un padomi

Mūsu tehnoloģiju direktors Sīmanis Broks ir viena no galvenajām personām, kas palīdzēja Global Portal ieviešanā un attīstībā BDO Latvijā. Viņš uzsver, ka praktiska pieredze un testēšana ir labākais veids, kā apgūt platformas pilnu potenciālu.

  • Vērtīgs ieteikums: Pēc dalības Advanced User Training Sīmanis ieviesa jaunu pieeju – pievienot savu e-pasta adresi BCC laukā klientu uzaicinājumu e-pastos, lai ātri reaģētu un pārsūtītu ielūgumus, ja klienti tos nevar atrast.

Viņš atzīst, ka ne vienmēr ir laiks lasīt garas instrukcijas, tāpēc īsi demonstrācijas video un praktiski piemēri ir visefektīvākais veids, kā apgūt platformu.


Vēlies uzzināt vairāk? Sazinies ar mums!

Ja vēlies uzzināt vairāk par Global Portal un tā sniegtajām iespējām, sazinies ar Sīmani Broku, BDO Latvija tehnoloģiju direktorusimanis.broks@bdo.lv